Re: [GRAFIK] Mandrake 10.1 AMD64 og nVidia PX 6600

Anders Olsen skrev:

Jeg har forkøbt mig på en AMD64 3500+ som jeg har installeret Mandrake 10.1 x86-64 på, men jeg kan ikke få grafikkortet nVidia PX6600 TD128 til at virke.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaah Juuuubiii Det lykkedes at finde kærnesovsen til sidst og nu virker det.

Jeg har rodet med problemet i over en måned.

Tak for den hjælp i ville have givet ;-D.

Mvh
Anders