Mandrake 10.1 AMD64 og nVidia PX 6600

Jeg har forkøbt mig på en AMD64 3500+ som jeg har installeret Mandrake 10.1 x86-64 på, men jeg kan ikke få grafikkortet nVidia PX6600 TD128 til at virke.

Jeg installerede Mandrake 10.1 x86_32 først, så internet-forbindelsen er sat op og jeg ved at grafikkortet kører ok med en 32-bit driver, men...

Jeg har indtil videre gjort følgende.

Hentet nyeste X86_AMD64-Enheds-driver, et par dage gammel, hos www.nVidia.com.

Skiftet til runlevel 3: init 3

Startet installations scriptet med sh NVIDIA-Linux-x86_64-1.0-7667-pkg2.run

og fået følgende besked:

" Unable to find kernel source tree" og så vil den gerne have en
"kernel-source-path".

Jeg ved ikke hvor jeg skal finde denne path. (jeg har rodet rundt med "MC", men uden held)

Jeg har prøvet at starte installations DVD'en, men jeg kan ikke se nogen mulighed for at intallere en "Kernel-source.rpm", som det bliver anbefalet.

Er der nogen der vil skubbe mig lidt i den rigtige retning, for jeg står med en ret lækker PC, der kun kan køre i txt-mode og det er lidt sølle for en newbie som mig :-)

Mvh.
Anders