Grafik performance sammenligning

Hej

Jeg er ved at se mig om efter et nyt grafikkort - og vil i
den anledning gerne finde et med lidt mere performance end
mit efterhånden aldrende nVidia Geforce 3 ti 200 kort.

Da jeg imidlertid satser hårdt på at kunne undgå aktiv køling
(primært pga. støj, sekundært strømregning) begrænses udvalget
jo noget.

Det ser ud til at jeg med Zalmans nye dobbelt-heatpipe køler
(uden blæser) kan komme op på et Geforce FX5700 baseret kort.

Mit spørgsmål er nu om der overhovedet er en performanceforbedring
at hente ved at gå fra Geforce 3 ti 200 til FX5700.
Jeg har selvfølgelig googlet rundt - men Geforce 3 ser ud til
at have forladt listerne over performance.

Er der eventuelt nogen her på listen, som har et bud på FPS for
et FX5700 grafik kort målt med glxgears ?

På forhånd tak

Martin Berg