Re: [GRAFIK] Konvertere JPEG size 7205x1298 til pdf.

Jørgen Heesche wrote:
Mogens Jaeger wrote:
Jørgen Heesche wrote:

skip
Har du prøvet at bruge Open Office til det - den kan gøre det direkte.
Jeg har lige testet det på en OO-pre2.0 (SuSE9.3)

Hvordan? Jeg har oo-1.0.2 (Mdk9.1). I oo.draw kan jeg arbejde på en jpg-fil, men ikke konvertere til pdf. I menuen Modify er der en convert, men den er tom (no selections).

Du går ind under Filer/Eksporter som PDF...
De nævner bl.a. PDF konverteringen, som et af de steder hvor de har forbedret fra 1.x til 2.x. Min har i øvrigt den officielle version: 1.9.79-9.2. På splash screen står der OpenOffice 2.0 med undertitlen Novell edition (jeg bruger SuSE9.3).
--
mvh Mogens Jæger