Re: [GRAFIK] Starte X over ssh

Så er jeg tilbage...
Jeg har fundet ud af, at det virker med mange programmer. Men med
Evolution og Gimp går X på klientmaskinen (et større Sun-system) ned!
Jeg tror måske, det er noget de har lavet, fordi de vil undgå, at sådan
nogle som mig suger performance og båndbredde ved at køre store
programmer remote.

Mvh. Philip.