Re: [GRAFIK] Starte X over ssh

On Sun, 2004-05-02 at 14:01, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det lyder usandsynligt.  Det burde ikke betyde noget for programmer
> der kører på din maskine om X kører eller ej, hvis de bruger en
> X-server på en anden maskine (og det gør de, når du kører X over SSH).
>
> Kan du give os et enkelt eksempel, hvor det går galt?
>
>    ssh -X din.maskine
>    xterm &
>
> Hvad er uddata?
>
> Jacob
Det ville jeg meget gerne. Men jeg har kun én maskine her, og jeg kan jo
ikke ssh'e frem og tilbage og starte et grafisk program på, min fra, min
over en 2.part uden, at X kører her. Jeg bliver dog i tvivl, om
problemet stadig er der. Jeg har haft nogle andre probs med
X11Forwarding, som jeg har fået løst. måske dette også er løst. Du hører
fra mig, når jeg har tjekket...

Indtil nu mange tak.
Mvh. Philip.