Re: [GRAFIK] Starte X over ssh

Philip Delff skrev:

> Jeg har min maskine til at startee op i runlevel 3, og det er godt.
> Somme tider vil jeg gerne kunne starte grafiske programmer op, når
> jeg logger ind udefra - det spiller, nå X er startet. Men hvis X
> ikke kører, kan jeg ikke.
Det lyder usandsynligt.  Det burde ikke betyde noget for programmer
der kører på din maskine om X kører eller ej, hvis de bruger en
X-server på en anden maskine (og det gør de, når du kører X over SSH).

Kan du give os et enkelt eksempel, hvor det går galt?

   ssh -X din.maskine
   xterm &

Hvad er uddata?

Jacob
--
»Der er åbenbart ét eller andet med geologer og sprog.«
»Ja, de farer i flint over ingenting.«