Re: [GRAFIK] X med Nvidia bruger 136 MB RAM

In article <sslug@sslug>, Mogens Kjaer wrote:

>  Og hvad skriver den på en maskine med gl. kerne?

Det ved jeg ikke. Det var ikke mig der var interesseret i dma ;) Hvis
det er et problem er det et, jeg ikke har opdaget endnu.

>  Hvad skriver "free" på maskinen, når KDE er startet?

Hov. Den skriver

             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        255388      94836     160552          0      12228      45976
-/+ buffers/cache:      36632     218756
Swap:       257032          0     257032

94836 er jo noget mindre end 148M. Som top altså siger X bruger.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

BOFH excuse of the day: The new frame relay network hasn't bedded down
the software loop transmitter yet.