Problemer enlightenment-themes

Jeg er begyndt at bruge enlightenment, men syntes ikke om det default themes så jeg hentede nogle på themes.org. Jeg instalerede dem i ~/.enlightenment/themes. Hvorefter mine pagers i nedreste hjørne kun blev til to streger så jeg ikke kan se mine 4 virutelle desktop. Hvis jeg loger ud og ind igen får jeg følgende besked.

Bad theme the theme_hvad jeg nu har valgt af themes. Is a badly formed theme package and is thus not being used. Enlightenment has fallen back to using the default theme. The reason this theme is bad is theme file/directory does not exist.

I hjælp om themes står der.
To install a new the is simple: all you need to do is take the theme file and drop it into your ~/.enlightenment/themes directory. Once you've restarted Enlightenmemt it will automatically show up in your Themes menu and you can choose it just like any other theme.

Det har jeg også gjort, så hvad er der galt. version enlightenment_0.16.3-8.Debian potatoo

--
mvh    Carl Andersen