Re: [GRAFIK] X med Nvidia bruger 136 MB RAM

Kristian Grønfeldt Sørensen wrote:
On Thu, 2002-11-14 at 12:59, Hanne Munkholm wrote:

Er det slet ikke et problem andre steder, har I andre bare en GB RAM og
er ligeglade?

Hmmm. en top afslører at det er endnu værre hos mig. 296 M til X. Ikke
fedt. Jeg har ikke en gigabyte, men "kun" 704 M. Men jeg ville da også
gerne kunne spare lidt på den selv om jeg har nok.

Jeg tror, at nogle grafik drivere mapper agpgart memoryen ind i adresseområdet. Det er (afhængig af biosopsætningen) 64, 128, 256 Mbytes. Der er altså ikke tale om reelt ramforbrug.

Prøv at ændre i biosopsætningen (AGP aperture size) og se, om det gør en
forskel.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08