Re: [GRAFIK] X med Nvidia bruger 136 MB RAM

On Thu, 2002-11-14 at 12:59, Hanne Munkholm wrote:

> Er det slet ikke et problem andre steder, har I andre bare en GB RAM og
> er ligeglade?

Hmmm. en top afslører at det er endnu værre hos mig. 296 M til X. Ikke
fedt. Jeg har ikke en gigabyte, men "kun" 704 M. Men jeg ville da også
gerne kunne spare lidt på den selv om jeg har nok.

> Eller er det kun hos mig at X tager så meget? Jeg "compiler" fra tgz
> filerne. RPM'erne findes aldrig til de kerner jeg skal bruge,,, Vi kører
> Red Hat men ofte med en kerne fra Red Hats updates, der er nyere end den
> der fulgte med distributionen.

Jeg bruger debian-pakken med kildekode.

> BOFH excuse of the day: We're upgrading /dev/null

Hmmm. Den må jeg bruge lidt oftere. ;-)

/Kristian