Re: [GRAFIK] gimp og gennemsigtighed

Håber, at nogen guru'er vil hjælpe mig :-)

Jeg er ingen guru men;

Gu' er du så, det virker :-) Dette bringer mig hen til næste gimp spørgsmål:

Hvordan flytter og resizer man en cirkel. Uanset, hvilke mere eller mindre begavede metoder jeg forsøger, ender det med et nyt lag: "flydende markering", hvorefter jeg ikke kan vælge laget med cirklen :-(

Iøvrigt, er det kun mig, der synes, at gimp's brugerinterface er lidt spooky, eller mangler jeg bare træning ??

På forhånd tak for hjælpen

Torben