Re: [GRAFIK] ASUS grafikkort --- tak for hjælpen

Martin Berg wrote:
Joergen Ramskov wrote:
Hvorfor lige et ASUS kort?

Jeg havde en forestilling om at ASUS var et pålideligt produkt. Efter dog i weekenden at have kikket lidt på en forretnings liste over fejlprocenter med ASUS er jeg dog ikke så sikker længere.

Jeg tænkte mest på 2D billedekvalitet - den varierer jo fra producent til producent og efter hvad jeg har læst, så har ASUS kortene ikke det bedste valg på det område.

Joh - men jeg fulgte Kim Futtrups forslag i et tidligere svar på
mit oprindelige spørgsmål og besøgte derfor en af butikkerne inde
på Falkoner Alle.

Resultatet blev et Inno3D Tornado GeForce 3 Ti 200 kort med
en lyddæmpet aktiv blæser.
Den originale blæser på kortet var faktisk ret støjsvag - men kunne
dog alligevel høres som et bidrag til den totale støj fra boksen.

Jørgen, du (og andre, som har sagt noget om GeForce 2 nok ikke var det optimale valg i dag) har ret: GeForce 3 er klart at foretrække.

Kommer jo helt an på hvad du skal bruge kortet til - hvis det er til spil, så er et Geforce3 TI200 vist et ret godt valg til prisen.

Hvis du slet ikke spiller, så ville jeg nok have købt et Matrox kort i stedet.

--
Joergen Ramskov - Do something useful with your idle cycles!
http://tsf.dbestern.net/