Re: [GRAFIK] ASUS grafikkort

Martin Berg wrote:

> Nu har jeg prøvet at skrive til forskellige dele af ASUS'
> organisation - uden noget svar dog.
>
> Så måske en af jer kender ASUS produkterne godt nok til
> at kunne svare på følgende:
>
> Hvilket ASUS grafikkort uden blæser giver den bedste 3D
> performance?
> Jeg ville foretrække et nVidia baseret kort og hvis det
> også havde video-in ville det være perfekt.
>
> Jeg har prøvet både Edbpriser og ASUS' hjemmesider, men
> føler mig ikke helt tryk ved om billederne er pålidelige
> nok til at afgøre om der er blæser på kortet eller ej.
Desværre er min maskine låst inde i et irreterende computerbord, som hæmmer
tilgang til maskinen :-(

Hvad er dit problem med en blæser på cpu-kortet? Jeg tror nok min har en
blæser.. Jeg har et Asus "whatever" 7200 - med Nvidia's GeForce 2 MX chip.
Jeg har et NoiceControl kabinet, og Silverado cpu-blæser - jeg synes ikke
umiddelbart jeg kan høre cpu-kort blæseren (men jeg har altså ikke lige
prøvet at stikke en finger i blæseren og se om maskinen larmer mindre.. så
lad være med at tage min idé her for gode varer :-)

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
                 sslug@sslug - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter