X crasher med S3 ProSavage

Jeg oplever af og til at min maskine crasher fuldstændig, og jeg mistænker driveren til grafikkortet. Min maskine har et onboard S3 ProSavage grafikkort, og jeg kører RH7.2 med en generic S3 Savage driver.

Der er et par ting der kan få maskinen til at crashe fuldstændigt, og en af de sikre er at forsøge at installere OpenOffice/StarOffice. Indenfor det første minut af installationen crasher den (så jeg kun kan resette maskinen).

Jeg kan også fremprovokere problemer ved f.eks. i præsentationsprogrammet Kontour at indsætte et "pie-chart". Her crasher den dog ikke altid så "hårdt", det virker som om X "fryser" i et minuts tid og kommer så tilbage. Jeg har dog også oplevet at den gik uhjælpeligt ned.

Er det en kendt sag? Jeg har kigget lidt efter beskrivelser af lignende problemer og efter nyere drivere, men har ikke rigtig kunnet finde noget.

mvh Anders