Re: [GRAFIK] Rammeproblemer html

Carl Andersen,,, wrote:

Øhhh... Jeg har aldrig prøvet at sende vedheftede filer. Vil du være flink og fortælle hvordan jeg gør det. Jeg bruger mozilla.
Skifter lige til Mozilla 0.7 for at checke....:-)

Inden du afsender din mail skal du i "compose" vinduets værktøjslinie finde den knap, der er mærket med en clips og evt. teksten "Attach".
Den klikker du på, og der vil så komme et vindue frem, i hvilket du kan
klikke dig hen til den fil, du vil vedhæfte. Du markerer den og klikker OK.
Processen kan gentages flere gange, men der kan være en øvre grænse for, hvor stor din mail kan blive, så lad vær med at sende for mange attachments... eller for store.
Størrelsen bliver du nødt til selv at vurdere, men husk at en vedhæftet fil typisk fylder 1,5 - 2 gange så meget i mailen som den gør på disken.

Håber det virker for dig.

--
Jon Svejgaard
mail: sslug@sslug               | DENMARK