Re: [GRAFIK] Rammeproblemer html

Jon Svejgaard wrote:

"Carl Andersen,,," wrote:

Hej
Jeg har et problem med rammehjørnerne i mit html dokoment. De øverste er
fint afrundet. Men Hjørnerne forneden til venstre og højre har en hvid
spids der striter ud til højre og venstre. Jeg kan ikke finde ud af at
fjerne dem,  er der nogen derkan hjælpe. Her følger hvad der er lavet.

Det ville jo nok være rart at have adgang til png-filerne også, så man kan efterprøve.....

Øhhh... Jeg har aldrig prøvet at sende vedheftede filer. Vil du være flink og fortælle hvordan jeg gør det. Jeg bruger mozilla.

mvh Carl Andersen