Re: [GRAFIK] Screenshot af kdm/xdm ?

Hanne> Hej
Hanne> Jeg skal bruge et screen shot af KDM (KDE's display manager), altså
Hanne> min grafiske login prompt.

Hanne> Jeg kan forestille mig to muligheder:

Hanne> 1) At lave det selv
Hanne> 2) At finde et på nettet (skal være RedHat, men skidt med om host name
Hanne> er forkert).

Hanne> Er der nogen der kan komme med et bud på, hvordan jeg laver eller hvor
Hanne> jeg finder et screenshot af kdm?

xwd  -root > foo.xwd
convert foo.xwd foo.png

hvis du ikke vil have selv kommandoen med kan du sige:

sleep 10; xwd  -root > foo.xwd
På den måde kan man også få åbne menuer og den slags med.

xwd er i  xbase-clients

--
   Niels Elgaard Larsen
   E-mail: sslug@sslug <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>