Re: [GRAFIK] Xinerama

On Wed, Jan 16, 2002 at 01:33:35PM +0100, Søren Holm wrote:

> Har du savnet lige nøjagtig det skærmdump eller hur ?
Øh... Jeg har savnet funktionaliteten... Skærmdumpet overbeviste mig
bare om at den fantes, så jeg kunne gå igang med at finde ud af hvorfor
jeg ikke havde det i min KDE.

> Har redhat ikke nogen kde-pakker med xinerama?? -- eller måske mandrake...
Sikkert, men de nyeste RedHat pakker til KDE er 2.0.1 eller noget i den
stil, så jeg plejer at bruge de RH pakker KDE teamet laver.

Mandrake har det sandsynligvis i deres Cooker-distribution, men det er
et helvede at få Mandrake RPM'er til at oversætte på RH.