Re: [GRAFIK] Xinerama

On Wed, Jan 16, 2002 at 01:20:31PM +0100, Søren Holm wrote:
> Du kan se mit skærmdump her : http://www.sgh.dk/images/dump.png
Cool. Du har ingen ide om hvor lang tid jeg har savnet det...

> Jeg kører foresten debian.
Jeg har fundet problemet... De RH-pakker man kan downloade fra kde har
ikke --with-xinerama flag på til configure... Så det er jeg pt. igang
med at fikse (det er bare lidt noget lort at skulle genoversætte
stortset hele KDE, men det går jo nok).