Re: [GRAFIK] Xinerama

Tobias Tobiasen wrote:

> Tak! Det virker out-of-the-box på min Mandrake 8.1 + KDE.
Jeg bruger også MDK8.1 og KDE. Jeg bruger mit Nvidia Dual-head kort.
Når jeg har afkrydse de Xinerame muligheder der er i control-center,så kan
jeg max'e vinduer og de bliver på samme skærm osv. Men jeg har et problem,
som ihvertfald gælder evolution og Galeon - popup-vinduer fra dem, såsom
password forespørgsel, ctrl+f - find dialogen fra galeon - popper op på den
anden skærm :-( - selvom de iflg. xinerame burde poppe op på den aktive
skærm.

Mit gæt er at det har noget med at gøre, at de er Gnome-apps?

Har du nogle erfaringer, idéer ?

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - OpenSource Consultant
                 sslug@sslug - http://www.vsen.dk

   Hent PGP nøgle fra www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter