Re: [GRAFIK] Xinerama

On Wed, Jan 16, 2002 at 11:53:39AM +0100, Søren Holm wrote:
> Jo KDE understøtter da Xinarame.
>
> Højreklik på et vindues titellinie
> vælg "indstil" -> vinduesopførsel
>
> så står det noget med xinerame i bunden.
Det gør der godt nok ikke på min (så det kan være at jeg skal oversætte
den igen, og tvinge den til at have xinerama-support med).

Derudover ved jeg ikke hvor meget support der er for Xinerama i KDE
<3.0, for det lader til at der først kommer fuld support for Xinerama i
QT 3... Hmmm. Det jeg må hellere genoversætte KDE med Xinerama support
så...