Re: [GRAFIK] Remote X

Og nu til et beslægtet spørgsmål: Hvordan gør jeg så jeg kan starte
KDE (der er inst. på min linuxbox) op remotely (dvs. på min
cygwin)? Er det overhovedet muligt? (det må det være kommer jeg
pludselig i tanke om, jeg gjorde det ude på mit arbejde vha. en
option til X-serveren ala -query, men hvad skal der køre på
linuxboxen?)

Med venlig hilsen

Preben Bohn

 --- Preben Mikael Bohn <sslug@sslug> wrote: > Hejsa
allesammen, jeg håber der er en eller anden venlig sjæl der

=====