Re: [GRAFIK] Remote X

 --- "Klaus S. Madsen" <sslug@sslug> wrote:
> Bare et dumt spørgsmål:
>
> Når du skriver at du har prøvet med "DISPLAY=x.x.x.x:0", så mener
> du i
> virkeligheden at du har skrevet "export DISPLAY=x.x.x.x:0", ikke?

Jeg vil jo mene at spørgsmålet ikke er dumt, men det er svaret
ganske givet; Næh, det gjorde jeg da ikke, men det har jeg gjort
nu, tak for det!

> For
> ellers har bash glemt alt om værdien ved næste kommando.

Men det er egentlig meget sjovt, "scho $DISPLAY" giver det korrekte
værdi alligevel, how come?

Med venlig hilsen

Preben Bohn

=====
For sale:
Parachute. Only used once, never opened, small stain.