Re: [GRAFIK] Billedformaters struktur

Michael Schmidt skrev:

> Er der nogen der kan henvise mig til grundig dokumentation, der beskriver de forskellige
> billedformaters opbygning ?

PBM.......: man pbm
PGM.......: man pgm
PNG.......: http://www.libpng.org/
Postscript: "Postscript Language Reference Manual" (Addison
Wesley)
PPM.......: man ppm
SVG.......: http://www.w3.org/TR/SVG/ (potentielt
patent-befængt)

Jacob
--
SSLUG's julekalender - fra den 1. til den 24. december på:
                           http://www.sslug.dk/julekalender/