konvertering af transparente png billeder

Hejsa

Jeg fik at vide på sslug.prog at man kunne bruge pngtopnm og ppmtogif til at konvertere png til gif.
Det kan jeg også sagtens få til at virke, men problemet kommer nu, når mine png billeder er transparente! Så synes jeg ligesom, at jeg står af.

Mine gif-billeder bliver nu bare helt sorte.

Er der en eller anden som lige ved, hvordan den skal klares?

Anders Misfeldt