To graffikkort?

Jeg er meget glad for corel linux, men desværre har jeg et sis 6326 8MB
AGP graffikkort, som X ikke vil spise uden videre. Problemet kan løses
ved at ændre konfigurationsfilen, men X bruges ved installationen, så
jeg må bruge et andet kort. Jeg har et andet kort som understyttes af X,
men det er meget gammelt, og da jeg også kører NT på maskinen vil jeg
gerne bruge mit SiS.
Hvordan løser jeg problemet nemmest? Hvis nogen kan anbefale et billigt
AGP kort, som kører uden problemer, ville jeg være glad.
Med venlig hilsen,
Christian Wix