Hardwareproblem!

Hej!

Jeg er "stolt" ejer af en DELL XPS T500 med ett ATI 16 Mb Rage Pro 128 grafikkort.Den senste måned har je prøvet at få en Linux installation till at fungere. Installationsprocessen virker op til starten af X-servern.

Mit spørgsmål er: Er der nogen der har det samme setup som mig og har lykkets med at få det til virke?

Jeg kører for tiden Red Hat 6.2 der efter sigende skal understytte mit grafik kort.

/Jakob