Re: [GRAFIK] Præsentation

On Fri, 28 May 1999, Gert Holtoft wrote:

> hej
>
> Præsentationsprogrammer som f eks "Power Point", findes de til Linux og i givet
> fald hvor ?

Der er flere muligheder:

PowerPoint-alike:
* StarOffice 5.1
* WordPerfect2000 Office (tror jeg)
* ApplixWare
+ KPresenter <- beta KDE 2.0
+ Netscape er faktisk brugt af mange
+ GNU har et præsentationsprogram - ikke ret udbredt.
  Kan ikke huske titel.
+ Mange Linux geeks bruger MagicPoint incl. mig selv
  Du kan se et eksempel på http://www.sslug.dk/foredrag/intrusion

Dem med * kan læse PowerPoint - dem med + kan ikke.

Lidt mere om MagicPoint - se
http://www.sslug.dk/linuxbog/bog/tekstbehandling.html

I do not support software patents http://www.freepatents.org