i810 Grafikkort

Jeg er ved at lave mig en "ren" Linux maskine, da min hjemmearbejdsmaskine med Windows 2000 og 98, altid bruges til dette grundet email (exchange) osv.

Derfor har jeg besluttet at en ren Linux maskine til mine private email osv. må være sagen.

Jeg har derfor købt en Harddisk, en Celeron 433 og et bundkort (ASUS MEW) med 810 chipset, hvor der er indbygget Grafik, Lyd og netkort. Mit dilemma er om 810 chipsættets indbyggede Grafikkort kan bruges med Red Hat 6.1 (XFree86)..?

MVH
Kenn L. Schjødt MCSE, MCP+I, Datamatiker
sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:49 CEST [an error occurred while processing this directive]