Re: [GRAFIK] Grafik Debian

Hejsa,

> Det har jeg ikke hørt om at man skal kunne, men det kan være at en eller
> anden smart linux-nørd kan sige noget andet.

Jaeh, nu kender jeg ikke lige debian, men man kan
ihvertfald bruge en xterm som windowmanager hvis man lyster.
for RedHat brugere vil man i sin .xinitrc fil skrive 'xterm'
(uden ') og når X så startes med startx vil man få den kendte
Gråstribede baggrund samt en terminal, hvor man kan starte
programmer fra... hvor godt det virker ved jeg ikke, da man
ikke har så meget styr over tingene længere...

held og lykke

Brian Graversen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:49 CEST [an error occurred while processing this directive]