Grafik Debian

Kære X'ere.

Jeg har installeret en dabian basepakke og skal nu til at have nogle programmer
på. jeg har kun 200 MB Hard disk så jeg skal udvælge meget omhyggeligt.
Jeg vil gerne have et lille væktorbasertegneprogram. Jeg har læst om programmet
xfig findes det i debian distrebutionen. Hvis ikke er der nogen som kan
anbefale et alternativ? Jeg kunne også godt tænke mig et pixelbassert "billed"
program jeg har læst om Gimp findes det i Debian Distributionen? Hvis ikke er
der nogen der kan anbefale et alternativ?

Kan de evt. anbefalede programmer køre alene ved hjælp af konsollen + Xfree
eller skal man have en WM ovenpå?

Hvis man kan køre uden WM hvordan gøre man det?

Hvis man skal have en WM Hvilken er så den "mindste"?

På forhånd tak.
Mikkel
Få din egen private epost-konto hos Jubii på http://post.jubii.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:49 CEST [an error occurred while processing this directive]