Re: [GRAFIK] Asus TNT2

Hmm .. du bruger vel forhåbentlig ikke kommandoen 'X' til at starte den
op med? Hvis du gør det vil jeg råde dig til at prøve 'startx' :)
Ellers ser det ud til du ikke har valgt nogen WM, hvilket hurtigt kan
gøres med at skrive 'exec fvwm2' i ~/.xinitrc

--
/Jesper Andersen
George: What should we do if we step on a land-mine?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:49 CEST [an error occurred while processing this directive]