Re: [FORENING] Nørdforening?

Frank Damgaard wrote:
hmm, næh men så må de tage en øjensynlig dårlig sikkerhed
med i købet.

[snip]

Der er standarder for HTML, javascrtipt (ECMAscript/DOM) samt Sun Java.
At tilpasse netsider så den kun virke med en give version af en browser i given servicepack og evt. i given languagepack er ikke en standard !

Hør, hov, det er jo lige præcis her vi går fejl af hinanden i diskussionen.

Jeg har ikke på noget tidspunkt hævdet at der ikke er mange gode grunde til at skifte bank, til at benytte openoffice, til at overholde web standarder osv... - ja, til at anvende linux.

Ligesom jeg har heller ikke postuleret, at det ikke er _muligt_ at anvende diverse media-formater, etc. under linux.
Eller at få sit trådløse netværkskort til at virke.

Jeg konstaterer blot at folk _oplever_ det som _vanskeligt_.

Jeg postulerer at størstedelen af danske PC brugere vil støde ind i mange besværligheder i et skifte fra windows til linux, som vil fylde _virkelig_ meget i deres oplevelse.

Og desværre ofte overskygge de fordele, de vil kunne opnå.

(Det glæder mig at Sune og andre kun har oplevet minimale problemer.)

Min ydmyge mening
/ Kristian