Re: [FORENING] Nørdforening?

Mads Bondo Dydensborg skrev:

> Jeg orker ikke at høre om at man ikke bare skifter bank.
>
> Jeg har skiftet bank to gange inden for de sidste 7 år, og det er forløbet
> 100% problemfrit.

Jeg har skiftet tre gange på 7-8 år. Eller rettere fået ny bank, for jeg er
kunde i to banker. Første gang skiftede jeg fra Den Danske Bank fordi den
dengang ikke virkede med Linux.

Jeg orker heller ikke at høre folk klage over bankernes gebyrer. De er for
høje fordi ofte de samme folk af en eller anden grund ikke kan lide at
skifte bank.

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug