Re: [FORENING] Nørdforening?

Martin Schlander <sslug@sslug> writes:

> Jeg har heller ikke angrebet nogens ret til at være medlem.

Jeg kan ikke opfatte "du skader Linux og fri software" anderledes end
noget der falder ind under foreningens eksklusionsregler.

> Efter genlæsning af Peter Makholms første indlæg må jeg nok indrømme at jeg
> overfortolkede lidt - som jeg opfattede det i første omgang modsatte han
> sig decideret at udbredelse skulle være ønskeligt - og at såvel SSLUG som
> Linux kun er for tekniske personer og sådan skulle det vedblive at være.

Jeg er glad for at din udtalelse baserer sig på en
overfortolkning. Tilbage er så hvor langt Kurts enighed med din
overfortolkning strækker sig?

Kurt? Hvis du mener at min holdning er til skade for Linux og fri
software, så stiller jeg gerne op til et medlemsmøde og hører på det.

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 sslug@sslug |                           1) having a lot to say, and