Re: [FORENING] Nørdforening?

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Der er frontløbere som ønsker alt andet end stabilitet og altid ønsker
> udvikling mod nye mål og så er der det store felt af brugere der er
> tilfredse med stabilitet og helst bare vil have noget der virker.

Bare for at uddybe. Jeg mener ikke at der ligger nogen værdivægtning i
'frontløber' og 'det store felt' og jeg mener ikke at man som person
nødvendigvis enten er det ene eller det andet.

Jeg kan bevise at jeg i nogen henseende høre til den bagerste del af
det store felt (jeg har en Nokia 3310), jeg mener der er andre
henseender jeg høre mere til frontløberne.

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 sslug@sslug |                      som et konstant spirende efterår