Re: [FORENING] Nørdforening?

Steen Jensen wrote:

> Tja, det er jo nemt fyret af, men kendsgerningerne viser jo, det netop
> er her problemerne ligger. Udryd uvidenhed og fordomme.

Jeg har på intet tidspunkt nægtet at det er her problemerne ligger... men du
stillede mig et spørgsmål, som jeg svarede på med de holdninger jeg har.
Det vi kan diskutere (formentlig indtil helvedet fryser til) er hvorvidt
det _er_ et problem. Her vil jeg henvise til min nedenstående kommentar
(årsagen til at jeg ikke advokerer linux)

> Jeg vil så konkludere, at du henregner dig selv til nørderne.

Det er du i din gode ret til, men hvad ændrer det ved situationen?

--
//anders