Re: [FORENING] Nørdforening?

Mads Bondo Dydensborg skrev:
Søndag den 26. marts 2006 10:29 skrev Steen Jensen:
Niels Elgaard Larsen skrev:
Steen Jensen wrote:
Det gør jeg rent faktisk også, men jeg orker ikke at høre den der med,
at man bare kan skifte bank. Det gør man ikke bare.

Jeg orker ikke at høre om at man ikke bare skifter bank.

Jeg har skiftet bank to gange inden for de sidste 7 år, og det er forløbet 100% problemfrit.

Begge skift har iøvrigt givet mig bedre vilkår. Og, begge banker (amagerbanken, lægernes pensionsbank) virker 100% med Linux. (OK, der er måske noget aktiehandel jeg ikke har prøvet... men, bortset fra det).

En gennemsnitsdansker kan spare over kr. 3000,- om året ved at skifte sin bank ud. Se f.eks. www.mybanker.dk

Mads

Tja, det er da rart at høre, men man skifter altså ikke bare lige bank.

Og jeg kan stadig ikke se, hvorfor man skal udskifte en bank, man er glad for, fordi man udskifter sit operativsystem. Vort pres har jo efterhånden fået bankerne til at ændre deres netmuligheder. Det er den vej, vi skal.

Det er jo dejligt at høre, at du kan skifte til lægernes pensionsbank. Kan vi alle det? Nogle har jo begrænsninger på medlemskredsen.

Men det er da blevet lettere siden den tid, hvor ansatte i Post- og Telegrafvæsenet via deres ansættelsesforhold var pligtige at modtage deres løn på girokonto.

Med venlig hilsen

Steen