Re: [FORENING] Nørdforening?

Søndag den 26. marts 2006 10:29 skrev Steen Jensen:
> Det gør jeg rent faktisk også, men jeg orker ikke at høre den der med,
> at man bare kan skifte bank. Det gør man ikke bare.

Jeg orker ikke at høre om at man ikke bare skifter bank.

Jeg har skiftet bank to gange inden for de sidste 7 år, og det er forløbet
100% problemfrit.

Begge skift har iøvrigt givet mig bedre vilkår. Og, begge banker
(amagerbanken, lægernes pensionsbank) virker 100% med Linux. (OK, der er
måske noget aktiehandel jeg ikke har prøvet... men, bortset fra det).

En gennemsnitsdansker kan spare over kr. 3000,- om året ved at skifte sin bank
ud. Se f.eks. www.mybanker.dk

Mads

If you aim the gun at your foot and pull the trigger, it's UNIX's job to
ensure reliable delivery of the bullet to where you aimed the gun (in
this case, Mr. Foot).