Re: [FORENING] Nørdforening?

On 2006-03-25, Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Det er da ikke særlig pænt at kalde det ganske mange mennesker bruger
> over hele verden for noget pjat. Især ikke når du tilkendegiver, at du
> ikke kender det. Det er særdeles vigtigt at kunne chatte på disse
> kanaler, som alle de andre unge bruger. De er næsten vigtigere end sms
> på mobilen.

Jeg bruger en del chat, så jo jeg kender det godt. Bare ikke
msn-pjattet. Når jeg sidder med min stanniolhat på vil jeg ikke have
routet al min private kommunikation ind forbi microsofts servere.
Jeg nøjes som regel med at route det ind forbi jesper kroghs server.

Eller også bruger jeg irc-chat.

/Sune