Re: [FORENING] Nørdforening?

Steen Jensen wrote:

> Det gør jeg rent faktisk også, men jeg orker ikke at høre den der med,
> at man bare kan skifte bank. Det gør man ikke bare.

Enig, især ikke hvis man skylder penge i den på en eller flere måder.

Men hvilken bank er det da, du bruger?
Jeg er kunde i Danske Bank, som har en velfungerende ActiveCard løsning
- det er bare at henvende sig, så får man kode-enheden.
Det er væsentligt hurtigere at gå i banken fra Linux/Firefox med
activecardet, end det er fra WIndows/Explorer med den løsning der bruges
der. Jeg vurderer også, at det er langt mere sikkert at bruge en
adgangskode, der kun er anvendelig i 2 minutter, end det er at bruge den
samme igen og igen, men det er bare et gæt fra min side.

(Netop Danske Bank er et eksempel på, at det hjælper at være mere end
en, der henvender sig.)