Re: [FORENING] Nørdforening?

> jeg kender desværre ikke definitionen på en nørd.
> ... jeg fandt noget på http://da.wikipedia.org/wiki/N%C3%B8rd  :)

> mvh Frank Damgaard  |

http://en.wikipedia.org/wiki/Nerd

Jeg vil anslå prosentandel Nerder i SSLUG.dk til godt over 80%
Sannsynligvis nærmere 100%

Til de som er i tvil finnes det en Nerdity Test på Nettet.

Se også www.femalenerd.dk og www.femalenerd.com

Hun kjenner også #1 Female Nerd of Russia - Inity :-)

Greetings
Jim Oksvold