Re: [FORENING] Nørdforeni ng?

On Fri, Mar 24, 2006 at 10:05:14AM +0100, Bruno Pedersen wrote:
> Undskyld provokationen i overskriften, det er ikke for at fornærme
> foreningens medlemmer, men ærlig talt, skal man ikke være lidt af en nørd
> for at kunne køre Linux?

Jeg vender lidt tilbage til det oprindelige spørgsmål
og vil svare kort "nej".

> Jeg er nok selv lidt af en nørd, ganske vist meget ukvalificeret på
> Linuxområdet. Jeg synes at det er lidt sjovt, men min pointe er, at det er
> stadig ikke for "almindelige PC brugere". Hvis jeg skal købe en bil,

At installere windows kræver ligeså meget eller lidt "nørd"
som med installation af linux.
(tag lidt moderne hardware i dag + SATA hardisk + en
 WinXP Home installation-CD og så se løjer....)

SSLUG er en forening af linuxbrugere, så vi kan kommunikere,
udveksle erfaringer, og lære  om Linux.

Der findes mange andre interreseforeninger om alle mulige andre emner
og disse medlemmer kan man så også kalde "nørder" hvis det at
have en fælles interesse i et emne som roning, maling, have,... er
at være nørd.

--
mvh Frank Damgaard  |