Re: [FORENING] Nørdforening?

Niels Elgaard Larsen skrev:
Steen Jensen wrote:

Bruger jyske bank. har ikke været nogen problemer

Den har jeg ikke råd til at bruge. Jeg vil gerne have rente af mit beskedne indestående og nul gebyrer.

Så brug Skandiabanken. Jeg har brugt den i flere år med Firefox og Linux.

Det gør jeg rent faktisk også, men jeg orker ikke at høre den der med, at man bare kan skifte bank. Det gør man ikke bare.

Med venlig hilsen

Steen