Re: [FORENING] Nørdforening?

On Sat, 25 Mar 2006 18:34:42 +0100, Steen Jensen wrote:

> Har du nogle gode links på dansk om samme emne?

Ikke pt. men jeg har alle antenner ude. Som Jacob Sparre har nævnt, kunne
datamatiker uddannelsen på Nykøbing Falster være en mulig case. Jeg ved
ikke, hvilke informationer Jacob har, men jeg kender til gengæld alle
lærerne, så jeg ville kunne etablere en kontakt. Måske et emne for et
speciale på ITU eller Handelshøjskolen?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen