Re: [FORENING] Nørdforening?

On Fri, 24 Mar 2006 10:05:14 +0100, Bruno Pedersen wrote:

> Jeg synes at det er fint at der er mange som dyrker Linux's mysterier
> sammen i foreningen, men hvad med at arbejde på også at gøre Linux til
> et "Tænd-Og-Kør-Uden-Problemer-System". Hvis ikke det sker, vinder vi
> aldrig over de store lukkede kommercielle systemer (ingen nævnt-ingen
> glemt). Selv når man læser i "Novice-tråden", ser man ofte indforstået
> Linuxtale. Jeg kender ingen med og uden IT-indsigt som vil kunne forstå
> ret meget af det.
Her kan du læse en historie fra den virkelige verden, hvordan skift fra
en proprietær til en åben verden forløb. Specielt bør du notere dig,
at ingen, ud over underviseren, havde nogen erfaring med GNU/Linux før.
http://business.newsforge.com/print.pl?sid=06/03/09/2238246

En kommentar fra en skeptiker kan læses her:
http://www.webpronews.com/topnews/topnews/wpn-60-20060323TheBestMacOSIsUbuntu.html

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen