Re: [FORENING] Nørdforening?

On Sat, 25 Mar 2006 00:51:47 +0100, Steen Jensen wrote:

> Hvor finder man hjælp, når man bor i Hjørring? Hvordan reinstallerer
> man en et grafikkort? Prøv at læse novice igen!
Er problemet mindre for hr og fru jensen, der står i en tilsvarende
situation med Windows?

> Tja, det er du da velkommen til, men det er noget sludder! Du kan
> desværre ikke få en browser, der virker til banken!

Hvilken bank er det?

> Jeg er ikke enig, men ville gerne være det!

Jeg synes, du er noget rigid og firkantet i din argumentation! For hr og
fru Jensen er problemerne identiske om de benytter Windows eller Linux,
hvis de skal ændre i det prækonfigurerede system eller tilføje nyt
hardware. Eneste forskel i denne sammenhæng er, at hr og fru Jensen kan
købe en computer, hvor alt er installeret og konfigureret på forhånd,
hvis de vælger Windows. Dette valg findes ikke med Linux.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen