Re: [FORENING] Nørdforening?

On Fri, 24 Mar 2006 18:10:06 +0100, Martin Schlander
<sslug@sslug> wrote:

>Der er ingen der har til hensigt at blande sig i hvilken software i bruger
>personligt.
>
>Uanset Linux er "desktop-ready" eller ej - påvirker det vel ingenlunde dine
>muligheder for at bruge Fvwm og Debian i fred og ro.
>
>Jeg synes det er betænkeligt at et bestyrelsesmedlem af SSLUG har den
>opfattelse at Linux hverken kan eller bør udbredes - og tilsyneladende
>aktivt vil arbejde for at undgå at Linux får en markedsandel større end 25%
>- det synspunkt synes jeg bør gentages i forbindelse med næste valg til
>bestyrelsen.

> [...]

Virkelig godt skrevet. Jeg støtter dine synspunkter 100%.

Jeg har med vilje undladt at skære i det, da jeg synes det tåler en
gentagelse.

Lad os alle arbejde på at informere og hjælpe folk omkring Linux. Ikke
mindst de der endnu ikke har valgt system eller som mangler den sidste
hjælp til at komme igang.

Frihed er ikke noget man bare får, det er noget man kæmper for hver
dag. Vi og Linux er nået langt, men kampen er langt fra færdig.

Så lad os alle udbrede kendskabet til Linux. Det vinder vi i sidste
ende skal vinde på.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen