Re: [FORENING] Nørdforeni ng?

On Fri, Mar 24, 2006 at 01:46:06PM +0100, E. Sjørlund wrote:
>  Hvis jeg skal købe en bil,
> Det er et meget godt billede du giver her.
> Når du køber bil, køber du jo ikke en lastbil for at køre til bageren,
> eller en lille personbil for at hente brænde hjem fra skoven. Du
> analyserer dit behov, og køber en bil, der passer til det.

Og glem ikke at man skal lige igennemem en obligatorisk uddanelse
(kørekort) for at køre bil, dvs. trafikregler, elementære ting om
lys, bremser, motor  osv., og hvem ved måske også
obligatorisk førstehjælp.
Og drejer det sig om hyrevogn, bus, eller lastbil er der endnu
mere pensum.

Der er ikke en lovpligt med kørekort til PC/windows, PC/linux osv.
Derfor bliver jeg også ofte bedt om at hjælpe windowsbrugere
i bekendtskabskredsen, for Windows er heller ikke let for alle...

--
mvh Frank Damgaard  |